12 Januari, 2011

APCO - Zulkifli Nordin cuba berbohong

Dr Zulkifli Nordin dalam artikel terbaru beliau cuba menafikan kewujudan APCO. Tujuan beliau adalah menafikan wujudnya sebuah syarikat milik Yahudi yang menjadi syarikat rujukan (consultant) kepada Najib Tun Razak dan UMNO.


Beliau menulis:
Sebenarnya APCO yang disebut di Bukit Aman itu adalah satu sistem yang dikenali sebagai "American Protocal Communication Outfit" - singkatannya APCO. Ianya adalah satu sistem komunikasi terutamanya sistem perhubungan walkie-talkie. Contohnya produk terbaru yang dikeluarkan oleh APCO ini ialah APCO-25, satu jenis walkie-talkie digital. Sedangkan walkie-talkie lama (keluaran Sweden kalau tak silap) menggunakan sistem monolog.


Di bawah, Tulang Besi ingin menunjukkan betapa PENDUSTA nya Zul Nordin ini. Sememangnya, Zul Nordin adalah seorang PENDUSTA kelas SATU dan tak heranlah dia dipecat dari PAS. Juga, tak hairanlah arwah Ustaz Fadzil benci sangat dengan manusia bernama Zul Nordin ni.

MALAYSIAWAVES ADALAH BLOG PERTAMA MENDEDAHKAN DOKUMEN APCO-UMNO

Sumber Malaysiawaves adalah laman web rasmi Jabatan Kehakiman Amerika Syarikat.

Di bawah Tulang Besi bawa sekali lagi dokumen2 rasmi APCO dan UMNO. SAYA CABAR ZUL NORDIN MENCABAR KEWUJUDAN DOKUMEN-DOKUMEN DI BAWAH. (SILA KLIK ==>)



















Tiada ulasan:

Catat Ulasan